آموزش بولت‌ژورنال, مقالات

بولت ژورنال ساده یا تزیین شده؟

بولت ژورنال ساده یا تزیین شده

مسلما هممون این دغدغه رو داریم که نمی دونیم بولت ژورنال ساده داشته باشیم یا فانتزی، تزیین شده و شلوغ. خیلی از کسایی که فرصت و حوصله کمی دارند، فقط از یک خودکار و دفتر استفاده میکنند. عده ای از ماژیک ها و مدادرنگی کمک میگیرن و تعدادی هم از انواع کاغذهای اسکرپ بوک و برچسب ها استفاده میکنن.

 

بولت ژورنال ماهانه

بولت ژورنال ساده یا تزیین شده

یکی از مزیت های بولت ژورنال همین هست که تو میتونی برای هر ماه یه تم متفاوت داشته باشی. در این حالت به اصطلاح با یک تیر، دو نشون (یا بهتره بگیم سه نشون) زدی چون تونستی هر سه تم بولت ژورنال رو تست کنی.

مثلا برای فروردین از خودکار مشکی و خط کش استفاده کن، برای اردیبهشت بعضی از قسمت ها رو با ماژیک یا مدادرنگی رنگ بزن (اصلا نیاز به نقاشی خاصی نیست چون خودِ من استعدادی در نقاشی ندارم) و برای خرداد ماه با چندتا برچسب و کاغذ فانتزی، دفتر برنامه ریزیت رو خوشگل کن.

 

بولت ژورنال ساده یا تزیین شده

 

فایده ی بولت ژورنال تزیین شده

تجربه به من نشون داده که وقتی برای طراحی بولت ژورنالم وقت میذارم و خوشگلش میکنم دلم نمیاد به کارهایی که داخلش نوشتم رسیدگی نکنم و دوست دارم همیشه پُر باشه و کار و برنامه ریزی هام رو به نحو احسن انجام بدم.

 

خوشگلترین بولت ژورنال، اونیه که داخلش همه چیز تیک خورده باشه!

 

برای همین هم سعی میکنم ساده ترین و در عین حال خوشگلترین و رنگی ترین تم ها رو برای دفترم بزنم تا هم بولت ژورنالم رنگ طراوت داشته باشه و هم بتونم با انگیزه و اشتیاق بیشتر دفترم رو باز کنم، کارهامو انجام بدم و اونا رو علامت بزنم.

بولت ژورنال ساده یا تزیین شده

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.